Sivut


lauantai 4. maaliskuuta 2017

Voi ottaa iisimmin

Tässähän alkaa jo muodostua rutiini: heräilen aamusta ennen esikoista, laitan itseni aamupalavalmiiksi ja sitten surfaan hetken. Hotellin aamupala on kuulunut rutiineihimme aina kun olen matkustanut lasten kanssa - ja muutenkin. Lomakeskuksissa yksi ylihintainen kahvi, appelsiinimehu ja croissant tulee kahvilassa samoihin hintoihin kuin etukäteen ostettu matkaan kuuluva aamiainen. Täällä se on valtava, todella monipuolinen ja sen avulla selvisimme eilenkin pitkälle iltapäivään. Silloin söimme tapaksia ja illalla sitten kävimme kunnolla ulkona syömässä. 



Esikoinen sai lukukavereita


Sillä aikaa kun esikoinen kertasi kirjoituksiin, minä lököttelin altaalla ja tällä kertaa sain olla rauhassa ilman Bamsea. Toki taustallä häälyi joku ohjattu jumppa (!) mutta se oli helppo jättää omaan arvoonsa kääntymällä grillaamaan vaihteeksi selkäpuolta. 





Eilen oli vallan navakka tuuli, joten ei ollut lainkaan liian kuuma, oikein mukava päin vastoin. Jos ikkunasta kantautuvista äänistä voi jotain päätellä, tuulee tänäänkin. Tuossa kuvassa kivet puhuvat jo aika kovaa. Alemmassa näyttäisi, kuin veneessä lukisi - no - vene!




Tänään taitaa olla luvassa omatoimimatkailua ja huomenna retki markkinoille ja viininmaistajaisiin. Mä niiiiin nautin!


4 kommenttia:

  1. Tottapa ne jotku kaipaa niitä ohjattuja jumppatuokioita ja muuta toimintaa lomalleen, mutta mie en kyllä kaipais. Ehkä jotain vierailuja jonnekin mielenkiintoisiin paikkoihin, mihin ei yksin olis niin helppo mennä, mutta muuten viihtyisin vallan hyvin itekseni.

    Kai sie tuolta rannalta tuot muutaman kiven tullessas?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä mun täytyy. Pitää joku päivä mennä rantsuun kuuntelemaan mikä kivistä juttelee mulle eniten. Ja ystäville pitää viedä kans.

      Mä olen onnellinen että mulla on esikoinen mukana; voidaan tehdä erikseen juttuja muttta sitten on seuraa syömässä ja retkillä. Tänään pääsin dyyneille minne olin haaveillut pääseväni <3

      Poista
  2. Mä osaan niin kuvitella sun nautinnon!!
    Samaa mieltä RH:n kanssa, muistokivet mukaan. Mulla on veskissä Kreikasta ostettu pieni "lautanen", jossa on kiviä sieltä. Se tuo aina mieleen sen ihanuuden <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meen heti huomenna hakemaan!

      Hmm, missähän mun Kreikan kivet on?!?

      Poista

Kiitos kommentistasi!
Marjaana