Sivut


perjantai 14. lokakuuta 2016

Harkittua vastuuttomuutta

Täysin vastuutonta mutta harkittua toimintaa: eilen tililläni oli 7€ rahaa, tänään on tilipäivä ja päätin sijoittaa viimeiset pennoset itseeni:





astelin kukkakauppaan ja sanoin ihanalle puodinpitäjälle, jota voin varmaan jo sanoa uudeksi ystäväksenikin, että asettelisi minulle viikonlopun- ja lomanalottajaiskukan. Kerroin myös budjetin ja sen, että en halua käyttää ystävyyttämme hyväksi enkä mitään "säälikimppua". 

Halusin olla vastuuton.

Halusin piristää itseäni.

Halusin kannattaa vaatimattomalla panoksellani yrittäjää sen sijaan, että olisin ostanut kukkia päivittäistavarakaupoistamme. 

Miten kaunis siitä tulikaan.

Olen sikaonnellinen tuosta!

***

Loma alkaa siinä mielessä, että kun saan kuopuksen isänsä matkaan syyslomalle, ei minun tarvitse huolehtia kuin itsestäni ja vähän esikoisesta torstaihin asti, vaikka töissä päivät olenkin. Ja tänään esikoinenkin on mummilla yökylässä. Kun pääsen hierojalta, aion ostaa tilipäivän kunniaksi myös viiniä, lötkähtää sohvalle, katsoa Vain elämää ja naaaauuuuuttttiiiaaaa!!!!

Ah!

6 kommenttia:

  1. Voi että, loma vaikka töissä käy... <3 Leppoisaa iltaa!

    (olen mieki muuten joskus pannu samantapaisessa tilanteessa viimeisen euroni lottoon...)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi lottohan on suorastaan järkevä tapa tuhlata viimeiset rahat ;-)

      Mut joo, mulle töissäolokin voi olla lomaa, kotielämästä ja vastuusta mä välillä kaipaan sitä taukoa.

      Poista
  2. Näköisesi kimppu. Kyllä kannatti sijoittaa.

    Olen niin iloinen, että esikoinen edelleen tulee yökylään luoksemme.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Musta se on kans ihan mahtavaa! (Ja oli leppoisa vapaailta hieronnan jälkeen.)

      Kimppu ilahduttaa mua vielä pitkään ja kauppias osas kyllä valita just mun värit!

      Poista
  3. Joskus pitää olla myös vastuuton. Kimppu on kaunis!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mä oon samaa mieltä eikä tullu mieleen mitään muuta mihin olisin mieluummin ne vikat 7€ käyttänyt. Kimppu ilahduttaa mua edelleen!

      Poista

Kiitos kommentistasi!
Marjaana