Sivut


perjantai 29. syyskuuta 2017

Uuh

onpas ollut järisyttävän kamala vaihteleva ja monipuolinen viikko. Ensin oli iltavuoro poikkeuksellisesti tiistaina, keskiviikkona olin pitämässä kioskia kuopuksen koulun lähellä peli-illassa. Eilen oli pitkä koulutuspäivä *köhköh* aika vanhalla kunnantalolla naapurikunnassa ja illalla vielä lautakunnan kokous, johon oli mentävä. Tänään juhlittiin lähimmän esimieheni tulevaa eläköitymistä. Viileät yöt ja kosteus aktivoivat luonnonhomeita.



Ei luonnonhomeita vaan poksutuhnun känsätuhkelon itiöitä


Olen aivan raato, kuollut, löysä ja lapamato. Pitkään aikaan ei ole ollut näin hirveää oloa. 

Voi olla, että viikonloppu menee totta totisesti toipuessa. Otan kuopuksen kainaloon ja kääriydyn viltin alle. Luen, katson Vain elämää, loikoilen.


Ottakaa tekin rennosti ja oikein hyvää viikonloppua!

8 kommenttia:

  1. Ei voi ottaa rennosti, mutta ota sie <3

    VastaaPoista
  2. Kaikkea parantavaa ja hyvää viikonloppuusi.

    Halaus ja rutistus ♥

    VastaaPoista
  3. Ihanaa viikonloppua sinne :)

    Mulla on ollut kaikki viikonloput täynnä jotain, tuntuu että syysloma tulee tosi tarpeeseen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä aion kans lomailla syysloman. Kuopus lähtee isälleen maanantaina joten mulla on koko viikko ihan itselleni. Nautitaan!

      Poista
  4. Toivottavasti helpottaa!! Leppoisaa viikonloppua teille♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin toivon. Rauhassa kotona, päiväunia, hengittelyä, kyllä tää tästä.

      Sinne ihanaa viikonvaihdetta myös♥

      Poista

Kiitos kommentistasi!
Marjaana