Sivut


lauantai 8. maaliskuuta 2014

Hyvää Naisten päivää!

Johan me kaksi edellistä Naisten päivää mentiin sillä pilupussilla, joten oli jo aikakin saada kuvitukseksi jotain muuta. Ihana Nata lähetti minulle Naistenpäiväkortin, josta ilahduin todella. Oikeaa postia on aina mahtavaa saada! Kuoresta paljastui kaksi tunnelmallista kuvaa jotka koristavat nyt keittiötämme. Kiitos kaunis!














Kuopus tuli kotiin eilen ja oli oma reipas ja pirteä itsensä. Oli siis toipunut sairaalakokemuksesta hyvin. Vai mitä sanotte tästä: hän söi iltapalaa samalla kun katsoimme Autralian MasterChefiä. Olen ennenkin valittanut, että välissä tulee aika paljon sellaisia mainoksia, jotka ekaluokkalaiselta sensuroin. Tätä en vielä tuntenut enkä arvannut katkaista ja jotenkin aika nappiin meni kaalia rouskuttavan kuopuksen kommentti mainoskuvaan: "Toivottavasti nuo ei tuu osingoille ja syömään mun iltapalaa!"




Hakusana, jolla tänne oltiin tultu: nainen tarjoaa päiväkahvit

Minä tarjoan ystävälle aina kun ehdimme, viimeksi eilen työviikon päätteeksi. Pressokeitin ja maidonvaahdotin, rakastan teitä!

Ihanaa, että nämä lapset ja ystävät minua piristävät, töissä oli tällä viikolla tosi hankalaa olla. Koko ajan ikävät homeoireet ja illat menivät peiton alla toipuessa. Viikonloppu tuli hyvään aikaan. Nyt lepäilen, siispä lyhyestä virsi kaunis.


***


Tässä vielä kukkia teille, kaikki ihanat naiset:




olette mahtavia ja minulle tärkeitä!

12 kommenttia:

  1. Ihanaa naistenpäivää! :)

    Onneksi lapset käsittävät nuo vihreät madot omalla tavallaan ja aikuiset omallaan. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Sirpa,

      ja totta, mun oma kaalimatoni ajatteli niitä vaan matoina jotka voi tulla syömään sen kaalit ;-)

      Poista
  2. Mie oon joskus lähettäny palautetta jonnekin radioasemalle, kun joka välissä surruuteltiin jotain kaalimatomainosta.
    Hyvää naistenpäivää sullekin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Sanna!

      Mä en pysty kuuntelemaan kaupallisia kanavia just mainosten vuoksi, mutta toi olis varmaan ollut se viimeinen pisara ;-)

      Poista
  3. Mukavaa naistenpäivän iltaa ja viikonloppua!

    Lepäilehän kunnolla. ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Satu, nautitaan siitä, että ollaan niitä ihania naisia ;-)

      Poista
  4. Naistenpäivää sinnekin! Pysytään jatkossakin yhtä ihanina naisina. :)

    Kaalimato mainostaa urakalla, mahtaakohan kauppa käydä kuin siimaa moisella mainonnalla. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kauppa varmaan käy tosiaan kuin siima - tai, hmm, mikä voisi olla yhtä hyvä kielikuva...

      Me pysytään ihanina, mihinkäs koira karvoistaan jne ;-)

      Poista
  5. Saisivat laittaa mainoksetkin sellaisia, jotka sopii ohjelman ikäluokitukseen, ettei tule mitään yllätyksiä vaikka teillä oli tuohon kyllä mainio ratkaisu :D Me ollaan seurattu miehen kanssa Farmi - sarjaa ja mää huokailen kiukkuisena puolet ohjelmasta etten tätä kyllä näyttäisi 7-vuotiaalle.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Musta mainokset tosiaan saisi olla samalla ikärajalla kun ohjelmat. Mutta onneksi tuo jo itseohjautuu ja laittaa kädet silmille ja korville. Ja mä tietty olen kaukkarin kanssa aina valmiina kans.

      Poista

Kiitos kommentistasi!
Marjaana